torsdag 8 april 2010

Mmm...?


Ja, det va ett tag sen....

Orkar bara inte...motivationen har inte vart på topp precis.

Hänt saker som vart jobbiga.
Orken har fått sig en knäpp, som den gör för alla människor. Men för den delen behöver ju inte livet vara alldeles för hemskt.

Här om dagen försökte jag träna lite. Åkte till F&S, började träna, spinning stod det på schemat men det gick bara i 30 min. Sen gick jag! Trodde träningen skulle göra mej glad men icke. Men jag är glad att jag försökte iaf. Gick o köpte mej en väska ist. ;)

Nu låter jag tiden bara gå, så blir det nog bättre.

Hoppas ni har det bra iaf?

1 kommentar:

  1. Hej Gumman!

    Ja livet är inte alltid stenkul så att säga. Jag är nere i en jättesvacka nu och inväntar mamma begravning. Mår skit rent ut sagt. Men förhoppningsvis så kommer väl orken och allt positivt tillbaka någongång.
    kramisar till Er

    Boel

    SvaraRadera