måndag 29 mars 2010

Min Gumma 19 År

Åh, va jag älskar min dotter!

Idag har hon fått för sig att fylla hela 19 år, ;) Kan inte fatta vart tiden tar vägen. Jag minns ju dagen hon kom till mej, som om det vore i går.
Min Älskade Jennifer.

Så självklart fick hon frukost på sängen i morse. Och en bedårande skön sång...;)) av sin kära mor..:)))
Sen fick hon öppna presenter. Bl a fick hon en ansiktsbehandling hos Axelsons Spa, i Gallerian. Och en digitalram, som hon blev glatt överraskad av. Alltid kul o ge gumman presenter som hon inte riktigt har förväntat sig.

Sen blev det besök på en China restaurang i stan. Hon bara älskar friterad kyckling, ris och sötsur sås. Och vaniljglass med chokladsås till efterrätt, gott gott...o så mätta blev vi förstås. Sen åkte vi hem och där var hon inte länge. Hon åkte till en kompis och ska sova över.

Är så underbart att få ha henne i mitt liv, älskar henne så.
Min Jennifer

Kram min älskade dotter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar