söndag 14 mars 2010

Melodifestivalen

Ja, onekligen kan man säga att Anna har en originell röst och bra faktiskt. Men jag tror inte det blir någon "hit" i den stora finalen i Oslo.
Själv tycker jag då så "gammalmodig" och tråkig som jag får vara ibland, att Pernilla Wahlgrens låt var bäst. En riktig schlager och lätt att komma ihåg.
Alla de äldre och rutinerade kom ju sist, varför?
Ja ja, det är väl tur att jag inte är med och bestämmer...ha ha

Annars har då dagen varit ganska lugn. Har sådan huvudvärk, blir så irriterad. Men det trotsar jag ändå. Så det blev ett besök på Ikea med Jennifer. Vi skulle se om det fanns nån byrå till henne och så skulle jag köpa vardagsglas. Blev ingen byrå, färgen som hon ville ha var slut. Men självklart blev glas och lite annat.
Som typ en ny kökslampa, lite nya växter och självklart lite ljus i olika varianter.


Ja, lite sånt typ...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar