lördag 13 mars 2010

Melodifestivalen

Hejsan!

Ok, det funkar hittills iaf!

Ja, nu har det gått några dagar sen jag bloggade. Kommer inte ihåg vad jag skrev sist, för det går inte att se. Förra bloggen kraschade!
Men tror det va lite om Värmland osv. Vi var ju där på sportlovet och åkte skidor, träffade familj och släkt. Och det var en strålande sol, det bjöds på god mat av min kära mor och gott skratt från min kära far.

När vi åkte skidor så fick Jennifer hjälp av Thomas Börjesson. En kille som kan det där med att åka alpint. Hon var jätteduktig! Först blev det att testa på en skida och sen på eftermiddagen testades det Sitski. Oj oj oj va jag blev imponerad av min dotter.

Lite bilder förklarar resten


Min Underbara Älskade Dotter
Och så lilla Jag

Ev. kommer fler bilder läggas upp på FB

Ja, det va det det...

Hoppas bloggen kommer funka nu...e ju lite kul det här.

Nu ska det ses klart på Melodifestivalen...verkar vara lite konstig sådan i år.

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar