måndag 15 mars 2010

Ledig Måndag

Ja, det är skönt! Just en måndag oxå, fast jag tycker ändå inte att måndag är den värsta dagen i veckan.
Alla dagar har sin charm...;))

Och den härliga solen kikar fram idag oxå, så underbart! Sitter och velar om jag ska ge mej ut och leka Bambi på hal is, för att få röra på mej eller om jag ska vänta till jympa passet på F&S i kväll.
Blir nog lite på pilates bollen ist.

Sen ska jag hjälpa min kära dotter med lite läxor. Fy, det är inte lite läxor dom har nu för tiden i skolan. Och det är ju inte som på den tiden jag gick i skolan. Jag tyckte det var mycket när jag gick i gymnasiet men det var ju inget jämfört med idag. Nu är det ju hur många läxor som helst, som ska lämnas in samtidigt. Vi får se hur det går..men mycket är det...

Blir nog kyckling...o nåt gott till, idag.
Sen blir det till att ladda för några utbildningsdagar med jobbet. Ska blir intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar