tisdag 23 mars 2010

Friskis & Svettis

Blir på så gott humör....jag förstår inte varför jag inte har gjort det här tidigare.
Tränat, alltså! ;))
Har känt mej lite deppig pga av det ena och det andra några dagar men så sticker man och tränar lite. Ja, då hoppar alla sköna hormoner igång och sätter fart på mitt underbara humör, som jag har, inom mej. Typ som alla har inom sig. En sån där lyckokänsla. Helt underbart!

Kunde jag, skulle jag nog träna varje dag. Längtar ut till skogen nu och få gå lite power gång med stavarna. Känna skogsluft, fåglar som kvittrar och alla andra div. ljud.
Ha ha...känns som värsta adrenalin inlägget ;))

Ja, i morgon blir det utbildning igen. Idag var det PKU, andningsstörningar och akut omhändertagande av de små liven. Mycket intressant! Man lär sig varje dag, hjärnan går på högvarv. Men så kul, så kul!

Nu blir det slapp i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar