torsdag 18 mars 2010

Utbildning

Oj, va kul det är att lära sig mer...
Utbildningen är jättebra, tycker jag. Får lära sig så mycket och mycket fördjupande som man bara visste lite om tidigare. Det är så intressant!
Kul!
Och nu har vi gått färdigt för denna vecka. Nästa vecka går jag tis, ons och torsdag.

Nu till helgen ska jag jobba natt...fredag och lördag natt...ska bli skönt och röra på sig. Är lite ovant att sitta still så länge...kryper lite i kroppen efter en stund.

Så idag efter utb. åkte jag och tränade ett spinning pass, en timme. Så skönt! Men oj va jag tog i detta pass. Blev så trött så trött...men nu känns det skönt.

Annars går livet sin stilla gång här hemma. Dagarna går upp och ner. Vissa dagar är jobbiga medan andra dagar kan vara kanon. Sen blir jag otrolig pigg av att se solen. Och känna att våren är på väg...älskar denna period på året. Får mycket energi denna tid på året.

Ha´t bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar