lördag 4 september 2010

Sol Lördag


Och jag har varit så insnöad att jag har sovit till kl. 13.00. Hur kan man? Jo, är man trött så är man. Och det är det jag menar, jag har varit ovanligt trött den senaste tiden. Men det är inte kul när det är fint väder och man vill göra nåt ordentligt här hemma oxå.

Tack gode gud att jag har en underbar dotter som hjälper mej här hemma. Avgudar henne! När jag hade jobbat kväll i går så hade hon dammsugit och fixat disken, när jag kom hem. Så underbart att komma hem och man kan bara sätta sig i soffan. Inte behöver säga nåt, utan hon bara gör det, ser det som behöver göras.

Stolt över henne!

Idag då?

Känner förvirring, pga sovit för länge
Glad
Ska ta hand om mej, själv
Ut och käka med vänner
Fixa dona (mina favvis ord) här hemma inför höstinredningen. Ja, jag gör sånt!
Vill inte ha sommar gardiner året om el. vintergardiner året om. Älskar mitt hem o "fixa dona".

Ska man äta frukost kl. 14.00?
Hm..lite yoghurt? Ja, så får det bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar