måndag 13 september 2010

Ignorera

Mmmm....är det det man ska göra eller? 

Är så less på hur en del kan vara. Och bete sig, eller som jag sa till Jennifer: Är det fel el. har jag blivit konstig? 
Fick lära mej, när jag växte upp att det finns nåt som heter sociala koder. Får inte alla el. lära sig när man växer upp om sånt. 

Vett o etikett heter det, tror jag mamma sa ;)

Fast jag är bra på att ignorera! Det kan ingen ta ifrån mej. Gör det jag mår bra av, nu för tiden. 

Fast, man funderar ju ibland,  hur andra har det i sitt inre. 

Gör inte du?

Ps. blir vissa inlägg konstiga? beror på att jag bloggar via min nya mobil. bara det. 

3 kommentarer:

  1. God morgon!
    Jo visst har man fått lära sig vett och etikett. Men jag kan hålla med dig om att alla inte har fått det. En del har inte ens vett och då blir man så trött. Hoppas att det annars är bra. Hemma hos mig är det en otrolig röra men det blir väl bra när det blir klart.
    ha det bra båda två.
    kramis Boel

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Jo då, allt flyter på som vanligt. Jobb, jobb....
    Dax för en utgång snart, tycker jag, för oss, eller hur?

    SvaraRadera
  3. Ja det tycker jag verkligen. Kanske ska höra om tjejerna vill komma med eller?

    Vi hörs
    kram

    SvaraRadera