måndag 6 september 2010

Mammografi


Ja, då var det dax för nästa "kvinnokontroll" dvs mammografi. Känns bra det oxå. Är ju oxå en grej man inte bokar tid till om man inte har besvär, inte jag iaf.
Men det ska gå bra.

Är för övrigt ledig idag. Fast jag sa att jag kunde jobba kväll idag, ifall det behövdes. Det är så många borta från jobbet. Sjuka, vabbar, pluggar, föräldralediga el. va det nu kan va...Några av oss som jobbar får jobba dubbelpass, vilket inte är bra. Känns som om man går på "knäna" ibland. Så mycket o göra mm mm. Fast just nu e det ganska lugnt men man vet aldrig, kan bra "smälla" till så är det fullt med barn.

Nu ska jag ge mej i väg sen ska jag ev. om jag orkar putsa mitt sovrums fönster o byta gardiner o så. Göra lite mysigt inför hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar