söndag 5 september 2010

Fam. Johansson


En fantastisk kväll men Fam. Johansson.
Ja, det va vad jag hade igår kväll. På rest. Mamas and Tapas på Kungsholmen.

De hade fixat dagen själva men var super hungriga på kvällen så jag bokade bord på Mamas and Tapas och det verkade lyckat.
Satt och snackade om allt möjligt och drack o käkade gott. Hm...va sist där i från. Va så trevligt!
Synd att klockan går så fort när man har trevligt.

Nu är det jobb igen som hägrar. Känner mej lite mör i kroppen. Kom hem vid halv ett med lite vin i kroppen. Blir tungt idag, tänkte jag men så hade jag fått ett mail på Fb från underbara T och hon skrev att jag skulle få va på 20:e. Så nu känns det helt ok att jobba ändå. Lite synd att det ska vara så men nu är det så, jag trivs så mycket bättre på 20:e,

Nu blir det lite frukost/brunch sen i väg. Blir en trött em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar