torsdag 2 september 2010

Liten Makeover


Cell provtagningen gick bra. Inte det roligaste man gör men kanske den viktigaste undersökningen bla. i alla fall.
Sen hem o slumrade en stund. Fick en tid hos min husläkare men inte förrän den 4 okt. Det gör mej inget att jag får vänta, e ju inget akut. Vill så gärna gå till min husläkare. Jag käkar ändå mina glutenfria mackor o kex ändå.

Sen fick jag ett önskvärt samtal från jobbet. Jobbar kväll i morgon fredag ist. för att sen få va ledig på lördag, då Eva och Ove kommer från V-land. De ska hjälpa Louise i hennes studentrum. Tänkte det skulle va kul o träffa dom o ev. fika el. nåt. Vi får se.

Blev inte alls som jag hade tänkt idag, men ack så skön ändå.

Först en Spa-massage hos Axelssons Elevbehandling http://www.axelsons.se/ på Tulegatan. Underbart skönt!
Sen en promis till Pub varuhuset och hittade en underbar frisör vid namn Jennie Engqvist som jobbar vid http://www.hairface.com/ . Klickade direkt mellan oss om hur jag ville ha det. Fy, va jag skämdes hur håret såg ut. Men det fixade hon till galant. Blev så nöjd. Nu syns det inte så bra på bilden att jag färgade slingor där bak men det finns lite ljusbruna, lite effekter så där...

Men men men...suck! Va tror ni hon säger? Jo, att hon flyttar snart till Stenungsund, till västkusten. Precis när man har hittat en schysst och bra frissa, så självklart ska hon flytta. Tror det är den 3 el. 4 som jag gillar som flyttar. Känns lite lång o åka för att klippa sig. Eller? ;)

Ja ja...nu blir det lite plock o pyssel här hemma :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar