lördag 27 augusti 2011

sömnlös natt

Ja, och det var inte kul att vakna i morse. Vakande av värsta magont, jättekul! :( fy va dålig jag var. Inte ofta jag har så ont men svetten rann från ryggen, benen och ja, hela jag svettades bort, kändes det som. Har känts som om jag bott på badrummet i morse. Men nu känns det bättre men är hur matt och trött i kroppen som helst.

Fint väder och varmt! Jag som hade tänkt gå ut och sola och njuta av de sista sommardagarna. Men jag hitta på nåt annat kul. Jag pluggar istället! Yey ;)

Idag handlar det då om vår första läxa. Dvs. utvecklingspsykologi. Svårt men intressant.

Så, inget ont som inte har nåt bra med sig...

Måste också kurera mej... inför imorgon. Då är det jobb dags igen. Får ju absolut inte gå till jobbet med det jag har. Men jag tror det var nåt övergående, bara.

Nu ska jag gå in i vår psykologiska värld och hur vi utvecklas... ;)

Kram o ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar