tisdag 2 augusti 2011

lite värmland

Är hemma från Värmland nu. Så skönt! Mycket trevligt att vara där men oj, så skönt det är att vara hemma.
Har fått gjort mycket hos mamma. Klippt gräsmattan, klippt buskar, rensat ogräs, hjälpt henne med hushållssysslor mm. Tvättat bilen, handlat osv.
Känns skönt att få hjälpa henne. Är ju inte så ofta jag är hemma hos min mor.
Har även varit på hästdressyr, som mitt syskonbarn Josefin pysslar med. Vi var då i Torsby... och då åkte jag med min kära bror som körde runt lite här och där. Var trevligt! Inte så ofta men ser sig runt om i det vackra Värmland.Har hälsat på vänner och sovit över hos min bror m. fam. i Arvika.
Som avslutning på veckan grillade vi hos min syster och hennes fam. God mat och dryck! Sedan idag, tisdag var det hemresa... och självklart ingick det försening på tåget. En timme... mer regel än undantag, nu för tiden.

Så bilder kommer.... på det ena och det andra nu, snart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar