torsdag 18 augusti 2011

jaha, ja

Det kändes det här... att börja jobba ett kvälls o dag pass efter varandra. Suck, va trött jag var idag när jag kom hem. Sov över på jobbet då jag slutade kl. 22 i går kväll och började kl. 06,45 idag. Men fy vilket rum med säng jag valde. Stenhård säng och superplatt kudde... ha ha. Nä, ingen bra start på dagen. Men desto roligare var själva dagen, idag. Härligt att vara tillbaka och jobba med de små igen. Fattar inte vilket kul jobb jag har... underbart att se leendet hos den nyblivna pappa, när hans alldeles nyfödda lilla flicka kommit till världen. Fantastiskt!

Så när jag kom hem "dog" jag i fåtöljen, typ. Oj oj oj... va trött jag var. I morgon blir det ett kvälls pass. Inte så kul men det går... ledig i helgen.

Nu blir det snart Sommar med Ernst, sista programmet för i sommar. Sen blir det nog en tidig kväll, känns det som.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar