tisdag 16 augusti 2011

sista kvällen

På denna semester!

Och jag tycker det ska bli väldigt roligt att komma tillbaka till jobbet. Känns som om jag verkligen har haft semester. Verkligen vilat. Jag har solat... ja, faktiskt har det ju varit några soldagar. Jag har varit hos min mamma och mina syskon i Värmland. Där fick jag göra det jag aldrig gör här dvs. klippa gräsmattan = 2 tim, rensa ogräs... ja, allt som min lilla mamma ville ha hjälp med, hjälpte jag henne med. Känns så skönt att få hjälpa henne. Sedan har jag fått umgås med både nya och gamla vänner... verkligen fått tid till saker och ting utan att stressa. Lite krog besök, lite bröllop och så har jag börjat träna lite mer kontinuerligt.
Ja, till och med att få städa...

Och jag går nu denna höst till mötes med nya möjligheter och äventyr. Det blir mycket jobb och pluggande på schemat. Men självklart ska jag försöka hinna med lite sociala kontakter.

Turkisk yoghurt med halvfrusna jordgubbar... gott!

Så, lite gott till kvällen är jag förtjänt av... och ser framemot en härlig höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar