söndag 22 februari 2015

Ett paradis i skogen


Vilken dag, igen! Fantastiskt vilken skön dag. 


Solen sken och värme, faktiskt. 

Vårt lilla paradis


Idag satte vi upp fågelholkar 


Och holkar till fladdermössen


Eldade lite ris idag också 


Och tänk, jag som är livrädd för isar. Fick för mig att försöka trotsa min rädsla och gav mig ut... Isen var hela 35 cm tjock. 


Det skulle nog hålla för mig, så där satt jag i solen och njöt. 


Pimpla, det är säkert få 30 år sedan jag gjorde. Då, på semester i Hardangervidda i Norge. 

 
Tyvärr ingen fisk men kul ändå. Filosoferade lite om livet, njöt av tystnaden

 
Men så underbart! Tänk vad solen kan göra gott


Grillade korv och äpplen, som när jag var liten 


Hoppas vi får se mer av denna sol, snart igen


Och, mitt i allt så saknar jag mitt Stockholm


❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar