söndag 8 februari 2015

Det går fort när man har roligt


Helt underbart att sitta barnvakt åt sitt eget barnbarn. 

Så mysigt och roligt! Vilken kontakt vi får, när vi är tillsammans. När han sträcker armarna mot mig, smälter jag. Hjärtat liksom hoppar till. Att få vara en del av mitt barnbarns liv är en ära. 


Ska göra allt för att vi ska få ha en bra relation. Det gäller att vara med nu, inte sen när det passar en själv. Då kan det vara försent. 


Känns bra att få lära känna Liam trots våra 42 mil emellan oss. Det ska inte hindra oss. 


Haft en underbar helg! 
Och min fantastiska svärson lagade som vanligt en mycket hos lunch. 
Och, vad säger man om min dotter? 
Jo, det finns inte ord för vad jag känner för henne. Är så priviligerad att ha en sådan dotter. Hon är så stark, positiv samtidigt så sprudlar de inre känslorna. Hon ger mig sån styrka! 



Älskar henne & hennes familj! 

Tack för en mysig helg & jag ställer mer än gärna upp som barnvakt. ❤️






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar