tisdag 12 juni 2012

inte alltid som man tänkt sig...

Men så bra det blev, ändå idag.

Plötsligt ist för dagpass... så skickades jag på utbildning på Sös. Utbildning om sjukresor. Så nu är jag behörig att skicka iväg patienter med sjukresor. Ja ja... alltid bra med förkovring!

Och att sitta still i flera timmar, nä inte min melodi. Så rumpan ropade hurra, hurra... när det var slut. Så jag åkte in och köpte mig nya tränings byxor. Så underbart sköna. Ja, och självklar måste jag ha nya underkläder då, eller hur?


Snygga och sköna


Sen blev det ett par vanliga svart tygskort... slit o släng dojor.

Sen fick jag meddelande om att hämta denna nya favorit...


Så, idag ingen träning alls. Men imorgon är en ledig dag...

God omelätt gjordes idag... riktigt god var den, faktiskt. Är nog lite bra på det, tror jag... ha ha.

mozarella, tomat, rödlök, basilika samt västerbottenost

Nu fika dags med "granntanten"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar