lördag 1 oktober 2011

dator

Yes, nu har jag införskaffat en ny dator. Äntligen... och det gick så bra. Åkte till Sickla köpcenter och träffade en väldans trevlig försäljare. Självkart var jag trevlig tillbaka då fick jag en en 5-pack Verbatim DVD +R skivor gratis. Möcke trevligt!

Så nu sitter jag är när solen skiner och alla glada är ute. Men jag är glad och sitter inne... ha ha.

Nu blir det oftare blogg inlägg oxå... tja, om jag hinner. För just nu är det mycket plugg och jobb.
Typ det jag gör...

Och från o med idag så är jag fast på jobbet. Dvs. är tillsvidare anställd. Skönt!

Och idag är Jennifer och Daniel på några goda vänners bröllop. Som ska hållas på Clarions Hotel i stan. Lite avis... men kul för dom.

Och så har jag bokat Chokladfestivals biljetter! Blir ett trevligt följe med Amanda, Cissi, Daniel och Jennifer. 15 okt åker vi till Nordiska museet och frossar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar