tisdag 11 oktober 2011

mary kay

Har en kollega och vän, Malin Tilja som jobbar som fristående konsult åt Mary Kay.

Idag hade vi lite kontakt och hon berättade att hon ville visa produkterna, på ett litet event. Självklart ställde jag upp. Tänkte att det kan ju inte vara allt för jobbigt med min hals. Och det var det inte.
Det var ett litet event i en lokal vid Blåsut, som några andra gäster och konsulter... träffades.
Oj, så kul det var.


Vi gäster som var där fick prova div. produkter, på oss själva. Och det kan jag säga att det var längesedan mitt ansikte kändes och såg ut så här... riktigt bra produkter.
Dessa produkter finns inte ute i butiker, utan säljs via "klasser" hemma. Man kan bjuda hem vänner och bjuda på lite gott och lära sig mer om produkterna, hon visar gärna. Inget köptvång!

Så jag funderar stark på att ha någon trevlig kväll hemma hos mej någon kväll framöver...lite tjejsnack, lite vin och gott snacks. Eller hur?

Kika in på länken: Malin Tilja´s Hemsida: Mary Kay
Men en underbar kväll hade jag. Den behövde jag!
Tack Malin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar