tisdag 18 oktober 2011

märklig dag

Ja ja ja... huvudet sitter kvar, det känner jag. De två Ibumetin jag tog hemma á 400g hjälpte ett tag. Sen fick ett piller av en syrra... ok, hjälpte lite lite bara men sen kom det tillbaka igen. Ursäkta, om jag skriver mycket om mitt huvud här men jag har ingen koll annars om hur jag har det... det är ju faktiskt min dagbok det här. Ni får tåla!

En märkligt arb.pass. Fick prata lite med min chef idag, var mycket skönt. Mest så att hon förstår mina problem och det gick strålande.

Sen var det APT. Mmmm, det var det ja. Där känslor kommer upp, ibland. Och det är väl nyttigt.
Känns konstigt på avd. nu.

Älskar verkligen min tid nu.... jobbar med världens bästa jobb och sen plugga med världens bästa klasskamrater med bra lärare. Underbart!

Önskar bara att de små skitsakerna kan dra åt nåt håll....

Go natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar