lördag 29 oktober 2011

en lördag

Och här blir det jobb, jobb o jobb...

Haft en hektiskt vecka med mycket jobb. Och mitt i allt har jag pluggat. Två sysselsättningar som går bara av farten just nu, faktiskt. Är ju så roligt!

Tyvärr, mitt i allt så ger sig huvudet till känna. Är lite trött på detta nu. Har inte skrivit så mycket om det sista tiden men ja, det sitter där det sitter. Ev. blir det att gå till min husläkare snart. Inte kul! Orkar bara inte... är så jobbigt att gå till läkaren. Tid, pengar och ev. ett dåligt resultat... är samma som att gå till frissan, för mig iaf. Det ska man också ha tid och pengar till. Sen är det sällan jag blir bra hos frissan. Suck...

Mycket roligare att jobba och plugga... ha ha.

Och "min kära Daniel" dvs. Jennifers kille, har köpt en lägenhet. Han är så lycklig och glad. Och det är han värd. Samtidigt som en kock ringde och erbjöd honom jobb. Hur ofta händer det idag, typ? Så från verkstadstekniker till kock, som han faktiskt är utbildad till, och vill jobba som. Och han tjänar bätte dessutom. Är så glad för hans skull. Och, och och och.... Jennifers rum ser ut som, ja, jag vet inte vad. Nu är hon på väg ut, ut från vårt boende. Nu är hon på väg... kommer att kännas konstigt. Hon kommer att bo hos sin Daniel. Är så glad för deras skull men kommer att kännas konstigt.


Ops, va det blev möcket här.
Känns som en riktigt bra dag det här.... avslutar den nog hos fam. Dogan.
Med vin o ost ;) mösigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar