onsdag 5 oktober 2011

jobbig dag inte min dag

Idag blev det ½ dag!

Ingen arbetskänsla idag. Märklig dag... ingen känsla för jobb idag.
Ibland är det så mycket snack på jobbet så jag blir bara ledsen. Det snackas hit o dit... bara för att snackas. Varför?

Ja ja... dagen slutade iaf med migrän anfall. Skit, va längesedan jag fick ett så kraftigt anfall. Kom krypande först sen när jag skulle ut genom dörren, ut för att gå och äta lunch så bara small det till.
Ljuskänslig och golvet i korridoren började svaja... riktigt läskigt. Åt bara lite sen blev det hemfärd med lite Diklofenak i magen. Lika obehagligt varje gång.



Blir en seg kväll. Bara kurera mig, ska på planeringsdag på Hasseludden i morgon med jobbet. Hoppas bara huvudet e med då. Eller? Tror jag lägger det hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar