torsdag 29 september 2011

grannar

Vad skulle jag göra utan mina underbara grannar?
Är det inte den ena grannen så är det den andra...
Ena dagen så kommer en och meckar, nästa dag får jag låna data av den andre.

Mycket skönt i denna data fixerade värld. Visst, jag älskar data men inte när det inte funkar... blir galen.

Blir nog att åka till Farsta i morgon efter jobbet och kika på en ny. Var och tittade på en data idag, inne i stan. Blir galen då försäljare bara dyker på mej och snackar data som jag inte förstår. Jag vill köpa det jag behöver inte en massa x-tra utrustning. Och dessa Mac försäljare som vill att man ska köpa deras produkter... vill inte ha Mac.

Ja ja... bara låtsas att solen skiner och det har den ju faktiskt gjort underbart idag... och sen åka till en annan butik.

Men måste ha en data NU!

1 kommentar:

  1. Måste var härligt med underbara grannar. Här ser vi inte någon så långt ögat räcker. Jag har egentligen inget emot det, men det blir lite kymigt när jag är ensam och det blir så mörkt. Igår kväll hörde jag en av våra katter skrika hjärtskärande, vilket de visserligen gör ibland när de inte kommer överens, men det var riktigt otäckt den här gången. Bägge kattungarna (5 mån)var ute och ville inte komma fram när jag var ute och lockade på dem. Till slut kom den ena, men den andra höll sig gömd till i morse. Nu saknas bara en av de stora och man vet ju inte vad för djur som kommer förbi här i skogen. Jag hoppas på det bästa, att han dyker upp när han blir hungrig.
    Ha de gott

    SvaraRadera