lördag 10 september 2011

förkyld

Ja, inte var det här så kul, inte. Men men.... någon gång ska väl jag också blir förkyld. Det var inte igår det i alla fall. Men blir jag det så blir jag det ordentligt. Men hoppas att det är bara helgen som behövs för att kurera mej. Ska vara ute hela dagen i morgon, hoppas jag. Då ska nog bacillerna försvinna.... ha ha.
Ska på hundutställning i Gimo, utanför Uppsala. Hoppas, hoppas bara att jag orkar...

Men trots min förkylning har jag varit superduktig idag. Har nästan pluggat klart! I morse var jag uppe, ganska tidigt. Och gick bort till min dotters vän och hennes dotter Emilia, som är 14 mån. Observerade henne och gick hem och skrev nästan klart. Usch och fy vad svårt att sätta in det i utvecklingspsykologin sen. Och alla dessa teorier osv. Men någonstans så är det så kul! Inga problem att hitta motivationen... bara formuleringen som är svår.
Nu blir det bara att justera på måndag kväll.

Så nu lägger jag ner allt pluggande och glider ner i soffan. Och kikar på filmen Notting Hill på tv3. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar