måndag 27 juli 2015

Hämtar Barn & Barnbarn


Ok, nu befinner jag mig i  Stockholm. Ska hämta mina kära... 


Det svänger fort i ens vardag ibland. Ena stunden sitter man i en bil, med ryggont men med vidunderlig utsikt och åker en herrans massa mil. 
Nästa dag står man i köket och bakar bullar och kakor för fullt, till mina kära. För att nästa dag sitta på ett tåg i fyra timmar, hämta de bästa, för att åka tåg fyra timmar tillbaka hem igen, samma dag. 

Vad gör man inte för sitt barn & barnbarn? ❤️


Ett ge och tagande. Min dotter och mitt barnbarn ger mig så mycket, fast på avstånd, typ mentalt & psykiskt. Då f-n kan jag åka lätt 8 tim. tåg. Är också underbart att få komma till min älskade hemstad, som jag självklart saknar. 

Känna stadsluft, stämningen och alla blandningar av människor! 

Njuter! 

Nu ska det ätas glaserad kyckling👍🏼





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar