torsdag 2 juli 2015

Åren går...


Och det märkliga är att i sinnet känner jag mig inte så gammal. Och definitivt inte sedan jag blev mormor. Herregud vad mitt barnbarn kan få mig att känna mig ung. 


Skönt att känna så. Man blir ju inte äldre  än vad man gör sig. 

Har idag blivit firad precis som jag velat. Inget stohej hit eller dit. Inga besök eller en massa ringande. Tycker inte om sådant. Alldeles perfekt att bli ihågkommen via Facebook. För där har jag blivit gratulerad i massor. Tack! 

Här hemma blev jag uppvaktad med en underbar present i form av 90 min. Spamassage i Årjäng, som jag ska boka här framöver. 


Har legat själv vid en badstrand och solat, läst en bok och bara varit i flera timmar. Skönt att vara ensam en stund. Fundera på livet och tänka inåt, själsligt. Komma underfund med det ena och det andra. Njuter av det! 


Så skönt... 


Sedan blev det god mat med glass, chokladsås och jordgubbar till efterrätt. 


Nu njuter jag för fullt av kvälls solen och önskar att vi får ha det så här en stund framöver.

God fortsättning på sommaren och tack för alla gratulationerna


Kram 🌻








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar