fredag 31 augusti 2012

hemma

 
Ja, vad ska man säga...
 
inte är det kul inte, men nu är det så att årets semester är över
 
Suck och stön
 
Men...
 
jag har haft en underbar och fantastisk semester
 
Har njutit och verkligen haft det skönt
visst, vissa dagar har varit jobbiga
personigen och själsligen
lite minnen från "lilla byn"osv
blivit påmind av barndomen
 
bra och dåligt
 
men jag ska jobba på det
jag ska fixa detta
 
orkar inte må dåligt pga det
 
all övrig tid... dvs. typ 99%
har varit helt
overklig
 
den värld jag levt i  
har varit lugn, tyst och
len, mjuk och mycket behövlig för
själen
den har fått sitt, liksom
 
har behövt det...
i denna stressiga värld jag nu kommer vara i
några veckor
 
på gott och ont
 
Men...
veckan startar bra
 
dagjobb, fika m. bästa Johanna och träning
 
dagarna blir vad man gör dom till...
och de ska blir bra
 
snart får jag åka tillbaka
och njuta
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar