måndag 2 juli 2012

min dag

Började dagen med lite styrketräning på F&S. Så skönt, när jag inte har tränat som jag velat i Värmland. Men det gör inget... har ju semester och njuter som jag aldrig har gjort tidigare, tror jag. Kanske beror på att jag mår så bra nu :))

375 kcal
view_workout · för 4 timmar sedan via Friskis&Svettis träningsdagbok


Hur som, efter träning blev det lite shopping. Kul med rea! Blev lite smått o gott
  

Sen blev det hem och fixa lite. Min goda vän Canan och hennes barn ringde... så det blev en promenad ner till sjön. Lite märkligt väder... blå himmel o sol - molnigt o lite kyligt. Svårt att klä sig.
Men tack o lov inget regn än...
  

Sen blev det en underbar middag! Halloumi, stekt kallrökt Lax med sallad av...
Bladsallad, Gurka, Tomat, Melon, Jorgubbar och Skagen. Så gott med melon och jordgubbar i sallad. Ännu mera Jordgubbar och grädde blir det senare.
  

Tackar för alla sms och tel.samtal mm. För att inte tala om alla grattis hälsningar man får på Fb.

När jag kom hem från promenaden så fanns ett blompaket vid dörren. Ops, inte varje dag jag får blommor. Men oj, så vacker bukett med tillhörande liten mjuk go Nalle. Blev så glad... gulligt!

avsändare = lite hemlig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar