lördag 7 juli 2012

känslan av pirr

Att känna det där kittlande pirret... som är så härligt.
Jag har hittat "det"
Så längesedan, men nu har jag fått hitta det.
Underbart!
Pirret kommer och besöker mig om ett tag men jag vill kalla det snart...
Slutar det pirra då, eller?
Tror inte det... det känns så äkta nu.
Läskigt... med fjärilar i magen.
Inte som förr, för nu är det på riktigt liksom och besvarat.
Så härligt!
Mina känslor får svar!
Tror liksom inte det är sant, var längesedan jag fick svar på mina pirr
men det är så härligt. Äntligen!
Längtan finns, det gör ont!
Långa samtal i luren, känns som bomull i örat.
Det bedövar för stunden!
Men jag och mitt pirr ska fixa det... värt att kämpa för
Absolut!
Avstånd gör att man drar sig närmare, dragningskraften är så stark
Och jag är starkare än någonsin, nu
Jag lovar!

Wow!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar