torsdag 19 juli 2012

fb status...


Måste bara få visa hur stolt och underbar dotter jag har.
Hur envis och stark hon har blivit...
inget är omöjligt
om man bara vill så går det

Detta fick jag läsa på fb... en incident när hon skulle till sitt jobb.

Tårarna började rinna och stoltheten över att få vara hennes mamma,
bara växer och växer.

Jennifer Winbergh Kildén
"hatar sl. hatar hissar.
står i Danderyds sjukhus tunnelbanestation, och hissen funkar inte.
det är ju jävla tur att jag är som jag är! så jag hoppade på rulltrappan, och höll upp rullstolen samtidigt. hoppade av rulltrappan med rullstolen i ena handen och körde sedan vidare. lite nervös blev man, då jag ramlat i en rulltrappa förut. det var en liten procedur, men det var nemas problemas! dock verkade folk tycka att det var otroligt fascinerande. ;)"
 
Älskar dig så mycket min kära Jennifer!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar