torsdag 12 juli 2012

en ledig dag med träning

Tänk om jag hade kommit på lite tidigare det här med träning...
men bättre sent än aldrig.

Är ju så skönt! Kändes tungt i morse, när jag skulle gå upp.
Men skam den som ger sig... och tänk så skönt jag mår nu.

http://www.funbeat.se/
Hastighet: 6,35 km/h | Tempo: 09:27 min/km
 

Fick ner pulsen, lite. Sen fick jag för mig att ta lite set o rep. med hantlar och pilatesbollen.
Blev några sit ups och "plankan" tid. Brukar köra 1x3 min.
Fy sjutton o attans va det känns... sit up brukar bli ca. 20x3.
Hantlarna brukar jag köra mest för att få igång biceps osv. usch, idag blev det spagetti av armarna.
Men så skönt...


 
Nu är världens bästa äggröra intagen från världens bästa höns("ägare") ;)
 

Som sagt... det är aldrig för sent att börja träna!
Du är värd att ta hand om din kropp, ditt ansvar
Vem gör det annars?


 
 
 
 

1 kommentar: