tisdag 3 april 2012

vill ha nytt, nytt

Beslutsångest!!!

Nytt utseende, nya färger och ny stil... Hjälp!

På Bloggen, alltså.

Tänk om jag hade mer teknikfiness i fingrar och huvudet så kunde jag fixa en ny header åtminstonde. Men nej, kan inte sånt.

Photoshop? Hm, tjena... kan ju inte. Och vill ha nu, nu.

Så, jag får väl googla, sitta i timmar och gnola i cypervärlden... och ta in ideer från andra.

Känns också som jag vill byta namn... uttjatat!
Töffla kommer från när jag var liten och växte upp i Värmlands skogen.



2 kommentarer:

  1. Jag tycker Töffla är gulligt och orginellt men visst är det kul med förnyelse ibland.
    Det tar bara en jäkla lång tid när man ska fixa med datorn.Jag är inte heller nån fena precis.
    Men testa runt lite på blogspot med olika mallar,färger,bilder mm.Ett tips är att göra en ny blogg som kan fungera som testblogg där man inte "förstör" nåt om man råkar ändra fel.
    Lycka till/Kram

    SvaraRadera
  2. Blogspot har ju olika mallar att välja på, och du kan sen utifrån dem justera rätt mycket med färger storlekar och så vidare;) Bild kan du oxå lägga till. Kram finis

    SvaraRadera