torsdag 5 april 2012

påskjobb

Men inte i Blåkulla... nä, här blir det mycket jobb hos de små bebisarna. Full fart med lite fikafirande för min dotter i morgon och sen jobb inkl. x-tra pass på söndag. Då tar vi en heldag!
Det funkar när jag är väl förberedd mentalt och med mat. Blir nog en övernattning också... för att få hinna sova lite.

Långfredag: Dagpass
Påskafton: Kvällspass
Påskdagen: Dagpass + Kvällspass  

Väldans tur att man trivs på sitt jobb.

Så idag har jag laddat batterierna. Sov länge och väl... sen en pw som hette duga.

"Varmt & Svettigt... och alldeles, alldeles Underbart"

http://www.funbeat.se/
Hastighet: 7,07 km/h | Tempo: 08:29 min/km
 
Sen har jag förberett mat och bakat bröd... enl. lchf. Kul och enkelt.
 
Broccolimos med Kokt Lax, till det kommer det Fisksås


Pones Recept

Rostade Nötter... gott att ha i lite Turkisk Yougerth och hallon.
 
Skönt att ha lite gjort.
Tidig morgon imorgon, kan man säga. Måste upp före tuppen. 04:30, t-banan går 05:30. Inte kul!
 
Ha en riktig Glad Påsk och ta hand om varandra.
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar