tisdag 10 april 2012

skön känsla

Ibland vaknar man och känner en såndär underbar känsla. Då allt bra funkar... känns så skönt.

Idag blir det kvällsjobb 13:30-21:45
Ev. blir det heldag på onsdag... ja, jag vet att det kan blir mycket. Men, jag mår bra, jag älskar mitt jobb och ja, jag behöver just nu lite mera pengar i plånboken. Har möjlighet och är tacksam över att jag kan jobb lite mera vissa perioder. Och jag tycker det känns bra.

Har förmånen att kunna slappna av och vila och göra det jag vill när jag är ledig och då orkar jag jobba som jag gör. Att träna och yoga gör mig lugn och avslappnad de dagar jag är ledig. Känns underbart!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt det lät.. du jag ska kolla hur det ser ut i helgen, kunde du inte en em i veckan. Jag slutar 4 vid Hornstull. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr... jobbar kvällspass både tors och fredag. Idag onsdag sover jag hela dagen. Blev ett idiotpass dvs. kväll+natt pass= 17 tim. Kram så hörs vi

      Radera