onsdag 18 april 2012

bara för att...

De här är ju så snygga... men jag bor ju så fel. Vill ha hus, bara litet, så där mysigt och pyssligt som man kan ha och göra i ett litet hus.

  

Nu visualiserar jag väldans mycket. Jag passar väldigt bra i att ha ett litet hus, Mina drömmar kanske kan infrias? Att ha känslan av gräs under fötterna när jag vaknar... att klippa och känna lukten mmmm.
Det är nu när jag har blivit lite över åren som jag känner längtan efter det dära huset. Där jag får odla, klippa gräs, gräva och inreda och hugga vet mm mm Ja, men ni vet... det är nu den här årstiden som jag känner att den där "bondungen" kommer fram. Fast i en större förpackning... som vill inreda också.

Skulle vara så mysigt!
Jag fortsätter och funderar och visualiserar lite mera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar