torsdag 30 juni 2011

hoppsan... tiden!

Vad tiden går fort... imorgon har jag gjort mina 6 arb.pass på raken. Skönt!
Men oj vad tiden går fort...

En mycket skön dag på jobbet, må jag säga. Mycket att göra men inte direkt stressigt, kul har det varit. Allt flyter på liksom. Nöjda föräldrar och barn ;)

Idag var det tänkt att jag och Jennifer skulle åka till Jennifers fadderbarn. Tyvärr, blev det inget av. Jennifer har med största sannolikhet en uvi, igen. Suck, ska till läk. i morgon. Hon var inte alls glad heller pga att hon vill ju jobba nu när hon har fått jobb. Och det förstår jag henne. Men, sjuk... det kan vi alla blir någon gång. Det kunde ju ha kommit på en bättre tidpunkt, än just nu. Ja ja ja bla bla....

Nu blir det en vila... o plock här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar