tisdag 14 juni 2011

akupunktur

Så underbart skönt! Men måste gå dit flera gånger...
och hon dvs. sjukgymnasten Ulrika Håkansson fortsätter och säger att jag ev. har diskbråck i nacken.
Mina symptom tyder på det, undrar hur jag ska bota det då?
För det gör ont, ska jag lova. el. att undvika att få?
Ska tillbaka till henne nästa vecka igen, ska då fråga lite mer hur jag ska lösa detta, vill inte ha så här flera gånger. Kanske måste röntga nacke el. så? För att få veta mer... inte vet jag. Vi får se!




Och som hon förklarar hur och vad diskbråck är, så känns det inte ut i armen nu efter det att hon har tryckt och stuckit in nålar. Hon har liksom "lyft" huvudet, också. Så j-la skönt!
Nu är det mest en muskel som bökar. Nog mest för att jag har gått och "hållit" mej för den andra smärta har gjort ondare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar