fredag 24 juni 2011

ensamhet

Är skönt ibland!
Men inte när man inte vill vara ensam. Typ som idag...

Men varför ringer el. frågar ingen... vet ej.
Passar kanske inte in i sammanhanget, hm kanske är så.

Passar bara in när det passar andra, eller?

Hur som helst är det tråkigt att sitta hemma, ensam. Kanske är fel här... självkritisk!
Fråga då! tycker någon... ja, men herregud! Vilka ska jag då fråga... jag vet ju inte vilka som har nåt för sig.
Eller?
Det är jag som sitter ensam, inte de som har nåt för sig med andra. Många vet att jag är ensam.
Undrar hur det är den dagen jag träffar en kille/man/karl el. va nu folk vill kalla det.
Är det dags för en jobbig "par middag då" eller? Passar jag då plötsligt in, i sammanhanget?

Folk, bara snackar o snackar... fraser som: Vi hörs!, Ta en fika nån dag!, Ja, det gör vi! (om något),
Är bara så trött på detta "artighets snack". Men som aldrig blir av. Varför inte bara göra DET!

Blir en ensam kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar