torsdag 30 december 2010

Ork...Not

Nä, här är det inte mycket ork just nu.
Är så j-la trött på min huvudvärk. Jag har det inte så ofta ändå, tycker jag men när jag väl har det så håller det i sig i en vecka, typ. Blir så trött.....

Så idag blev jag hemma från jobbet.... känner att jag måste ta hand om mej själv lite bättre. Har gått flera gånger nu med huvudvärk till jobbet. Känns inte ok!

Idag har jag tagit en promis med grannar. Kallt...
Har inhandlat lite som vi ska ha i morgon. Känns inte som jag har världens party humör... ska sitta hemma hos en vän o käka gott o dricka gott. Lite lagom lugnt... vi får se.

Nu fixar jag håret... choklad brun, igen. Skulle ha vart hos frissan i veckan o färgat lite slingor osv. men av bokade pga huvudvärken. Blir lite hemma fix ist.

Nu blir det Victoria´s Fashion Show...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar