måndag 20 december 2010

DagPass

Söndag och idag, Måndag har jag jobbat dagpass. Oj oj oj.. va jag har varit trött. Det är tider jag jobbar som jag brukar sova eller vara hemma, bara. Hm...
Men, vad det har gått bra. Idag var jag nog lite för trött, kände jag men det gick strålande, ändå. Ska bara få in lite rutin så blir det nog bra det här. Känns så skönt att ha em/kväll till att bara kunna fixa och dona här hemma och ev. kunna umgås med vänner och bekanta. Och framför allt att kunna gå ut och gå, träna och få röra på sig mera. Skönt...

Nu är det bara två kvälls pass kvar, sen bär det av mot Värmland och fira jul med syskon och min kära mamma. Min kära pappa finns i tankarna. Första julen utan honom, fysiskt. Men det kommer att gå bra. Men många och roliga minnen finns med pappa, just kring jul. Allt som han kunde skämta om. Var det inte granen så var det julskinkan, dopp i grytan el. nåt annat. Som sagt... många minnen. Men det ska bli så skönt!
Och, och....mammas mat... mmmm, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar