tisdag 7 december 2010

En Träff

Med bästa dottern!

















Inte så ofta jag träffar henne nu för tiden. Idag ska vi julshoppa, fika och lite annat...

Är LEDIG!

Blev så sur o irriterad efter helgens konstigheter att jag ville vara ledig idag. Jobbar två nätter och
sen ska upp och jobba dag, det gör jag bara inte. Lite människa är jag oxå.

Har fixat o donat lite här hemma...nu är det bara städning som gäller. Toaletten blev ju renoverad = omålad. Blev väl sådär, tycker jag. Det är ju sk standardmålning som gäller från Stockholmshem. Så den ska fixas och göras fräsch.

Sen måste jag fixa lite jul fix oxå...vill ha mysigt till jul. Få lite julstämning här...med mossa, tall kvistar osv. Även fast vi åker till V-land så vill jag ha mysigt här. Men det ska vi nog ordna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar