tisdag 7 december 2010

Jaha, lite förändring....igen!

Haft en kanon dag!

Känner mej plötsligt lite bättre i själen oxå...skönt. Vet ej vad jag gjort för att känna så men känner jag mej så är det pga att jag börjat röra på mej igen. Fattar inte varför det ska vara så svårt, när jag vet att jag mår så mycket bättre. Men men...bättre sent än aldrig.

Var med min kära dotter i stan idag. Mysigt!
Fikade...snackade om livet och om oss, själva.

Sen hem och fixade lite. Bjöd Jennifer på middag. Kyckling, klyftpotatis och vitlöks smör.
Sen gjorde jag i ordning gäst toaletten. Skönt och ha allt på sin plats igen. Ska bara fixa ny spegel.

Nu blir det sängen...kvälls jobb  imorgon onsdag, ledig torsdag och kvälls jobb igen på fredag.












MEN.... ledig lördag och söndag....SKÖNT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar