torsdag 26 augusti 2010

Varför blir så här


Ja, och det har jag tagit reda på nu. Och nu är det såååå bra...ha ha det svänger fort i min värld. Tänk om folk kunde bara säga hur det är, så köper jag det direkt.
Tack Kim!

Så nu kör vi, igen!

Tänk så bra att man tar tag i saker, det är ju bara en själv som kan göra det om det inte fungerar. Men, ibland är det ju bara så svårt. Men då, när det väl händer så mår man så mycket bättre. Känner sig stolt och en stor sten faller från ens hjärta.
Ärlighet varar längst, även om det svider...

Nä, har en natt till som väntar. Måste sova lite till...
Sen ledig hela helgen. Skönt!
Ska bla. prova en klänning som jag ska ha osv. inför ett kusinbröllop, i okt. Ska bli kul!

Skönt när det regnar ute!

1 kommentar:

  1. Hej gumman!

    Blir nyfiken vad som hänt och händer
    Har inte varit inne på ett tag då det är lite downperiod. Mår som man förtjänar eller rättare sagt som man bäddar får man ligga finns det väl en del som skulle säga till mig. Men nu är jag på väg upp igen och skall snart starta jobbet igen efter 3 veckors frånvaro.
    Ha en bra helg.

    Kramis
    Boel

    SvaraRadera