måndag 16 augusti 2010

Lite Värmland


Ja, då har man avverkat en helg i Värmland. En mycket rolig sådan! Mamma verkade pigg och vi hade mycket trevigt. Har gjort en massa saker, allt utom det jag tänkte dvs. plocka svamp o blåbär. Men men, man överlever det oxå... kul hade jag iaf.
Lite bilder, allt i från översvämmningar, ishockey, solnedgångar och till "fyllefika.... ha ha
Detta på fredag, när jag kom. Fick ta omvägar för att komma ut från Arvika. Moder Svea har talat... :)

FBK mot Dif i Arvika Ishall.... Min käre bror var speaker. Vilket han klarade galant ;)
På kvällen var det fest för min kära svägerska Malin. En alldeles underbar människa som jag diggar stenhårt. Som en lillasyster! Här var det framdukat: Kräftor, parmaskinka, coscossallad, kyckling och en massa olika såser o sallader.... Supergott!
Och trevliga vänner som de hade bjudit in, så roligt det var.
Min bror Gustav o jag Min svägerska, Malin o jag <3
Senare på kvällen bar det ner till Arvikas hetaste inneställe: Ohlssons Brygga.
Så underbart fint ställe. http://www.olssonsbrygga.se/
För kvällen stod gruppen Broken Door, Som självklart spelade låten Angel. Och lika självklart kände ju Malin och Gustav sångaren, Tobias. En trevlig "prick" va det.... ha ha!


Ja, och mycket annat gjorde jag. Fikade hos syrran och snackade lite "skit" med min älskade mor. Så mysigt vi hade det. Sista kvällen käkade vi ost o kex o hade trevligt.
En mycket stark kvinna, min mor. Så roligt vi kan ha det. Och prata en massa minnen från pappa. Tänk, vilka underbara föräldrar jag har/hade. E lyckligt lottad...
Kram Mamma
Och lika trevligt är det att komma hem och träffa min älskade Jennifer. E så stolt över henne. Så mysigt o komma hem och snacka lite med henne osv. Bra o vara ifrån varandra ibland. Fast man saknar varandra.
Nu har jag en sem. vecka framför mej. Ska blir rolig, intressant och spännande. Låter tiden utvisa vad den har att bjuda på.... ha ha ;) hoppas den blir som jag vill... :)
Ops, det blev mycket det här....hjärtat bubblar ibland
Kram





















































1 kommentar:

  1. Shit vilka vattenmassor! Tur att du klarade av att köra ändå!
    Verkar som du haft det riktigt bra där uppe! :-D

    SvaraRadera