tisdag 10 augusti 2010

Helgen

Ja, fast det tisdag
Mina dagar flyter ihop just nu. Sista veckan har det vart tema Jobb, jobb o jobb
I lördags tog jag nog priset. Då blev det lite drygt 16 timmar på jobbet. Från 13.30 på lördag
till 06.45 på söndag morgon. Det gick över förväntan bra. Det kom lite efteråt, kan jag säga.
När jag sen jobbade söndagnatt mot måndag. Det passet va inte kul! Men men men.....
Det är bara tillfälligt...

Nu har jag vart ledig idag och ska gå på två natt pass dvs. ons o tors. sen blir det min kära mor över helgen. Ska bli så skönt!
Första gången jag åker dit utan min älskade Jennifer. Känns konstigt men sånt är livet. Hon klarar sig själv och vill va det oxå, så det är lugnt. Är bara o vänja sig... :))
Sen ska jag åka till min kära bror o fira hans kära fru Malin som fyller år. Ska blir jättekul!

Och sen, självklart måste jag se om det finns lite godsaker som jag aldrig skulle köpa här i stan dvs. lite kantareller o blåbär...

Sen har jag en sem.vecka som ska tas tillvara på allra bästa sätt, jag lovar ;) ha ha

Och åh, va jag längtar efter min, ja MIN data. Den är fortfarande på service och har varit nu så i ca 2 veckor. Inte kul med "lånedata".

Annars så rullar livet på. Men för det mesta just nu, så känns det underbart.
Hösten närmar sig och det är hur mysigt som helst. Älskar sommaren, framför allt och alla våra årstider, undantag för vintern. Mysigt o tända ljus o krypa upp i soffan el. bra gå ut i höstrusket och gå med rätt kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar