tisdag 31 augusti 2010

Louise


Har en inneboende då o då...nä, men min kära släkting Eva har sin dotter Louise här. Hon är lika gammal som Jennifer och har kommit in på Universitetet. Och det konstiga är att skolan har börjat utan att eleverna har fått sina student rum. För de som har fått turen att få ett. Studentrum är ju faktiskt få förunnat. Men det har hon fixat...
Men innan nu så står jag gärna till tjänst. Släkten är tjock ibland. Ha ha men det känns som om jag och Eva har vart som kusiner så...o andra sidan är det kul o hjälpa till.

Vaknat en stund i dag iaf. Haft en kanon natt, jobbat med en barnmorska, helt underbar människa. Vi jobbar så lika och kommer bra överens. Kul! Ska jobba med henne inatt också.

Hoppas jag får jobba tors. el. fredag för att få va ledig lördag. Då jag skulle vilja träffa Louise föräldrar som kommer hit. Vore kul o ta en fika el. nåt. Får hoppas nån kan byta....

Nu ska jag slumra en stund till....zzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar