onsdag 11 mars 2015

Det kan vända fort


Herregud, vad känslorna kan vända. Gå från riktig gråtdag till lyckokänslor. 

Tog beslut som bara gynnar mig, orkar inte kämpa för bästa betyg i utbildningen. Det får duga som det blir. De höga kraven rinner över ibland. Ångesten är ett faktum! 

Idag?
Jo, idag känns det underbart! 😃


Började dagen med inställningen att nu gör jag saker på mitt sätt, på mina villkor och jag måste må bra. Det brukar funka ett tag. När jag får göra som jag vill😉


Idag har jag fått njuta av mina sysslor, självklart efter skolan. Som just nu känns som en belastning. 


Så hem och njuta av sol, trädgårdsarbete, fika i solen... Bilderna talar! 



Så rofyllt att se dem gå och picka, älskar höns



Och en inspirerande tidning kom


Hela eftermiddagen var liksom min❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar