måndag 3 november 2014

Stolt mor & mormor


Idag fick jag ett brev. Det var från min älskade dotter. Inte ofta man skickar ett handskrivet brev idag, samt en massa kort på henne och hennes son Liam, mitt kära barnbarn.

Blev så glad. Så, jag gjorde ett kollage och fotade... är så stolt över dessa två människorna. De betyder så väldigt mycket för mig.


Härliga höstbilder... samt några när jag var där så tog min dotter några på mig och mitt kära barnbarn Liam.

Tänk, vad tiden går fort. Känns inte som den här bilden är tagen, för alls så länge sedan.
Är så glad att hon har träffat Daniel. Och att hon kunde få barn överhuvud taget. Det var ju inte alls det beskedet läkarna gav henne, efter cancer behandlingen.


Och ett så underbart barn de fick... och jag fick bli den stoltaste mormor. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar